Kapcsolat
A Lotto-Otos.hu elérhetőségeit ezen az oldalon találja. Kapcsolatba léphet velünk, hogy érdeklődjön a magyar lottókkal vagy ezzel a weboldallal kapcsolatban, és mi a lehető leggyorsabban válaszolunk. Előfordulhat azonban, hogy nem kell kapcsolatba lépnie velünk. Az alábbi kérdések lefedik a leggyakoribb lekérdezéseket, és a GYIK oldalt is megtekintheti.
Mit tegyek, ha nyertem egy nyereményt?
A nyeremények igénylésének módja attól függ, hogy online vagy értékesítőhelyen játszott, és mennyit nyert. Lépjen Az igénylés menete oldalra, hogy megtudja, mit kell tennie.
Hogyan állapíthatom meg, hogy átverést kaptam-e?
Ne feledje, hogy az egyetlen módja annak, hogy nyerjen egy lottónyereményt, ha vesz egy szelvényt, és egyeznek a nyerő számok. Ha valaki kapcsolatba lépett Önnel, és azt állítja, hogy Ön nyertes, pedig még nem játszotta a kérdéses játékot, akkor átverésről van szó.
Igényelhetek nyereményt egy régi szelvényre?
Ha nyert egy nyereményt, akkor azt a sorsolás dátumától számított 90 napon belül kell igényelnie. Ha 90 naposnál régebbi szelvényt talált, akkor nem igényelheti az Önnek járó nyereményeket.
Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben
Ha a fenti vagy a GYIK oldalon nem kapott választ a kérdéseire, a legjobb módja a kapcsolatfelvételnek az alábbi e-mail-cím.
Felhívjuk figyelmét, hogy a Lotto-Otos.hu nem lottóüzemeltető, és semmilyen szelvényért nem fizethet nyereményeket. Előfordulhat, hogy segítségért fel kell vennie a kapcsolatot a magyar lottóüzemeltetőjével.
Itt érhet el minket: tamogatas@lotto-otos.hu
Lépjen kapcsolatba velünk postán
Take That Ltd.
The Exchange
Station Parade
Harrogate
HG1 1TS
*Kérjük, ne tegyen közzé szelvényeket ellenőrzés vagy nyeremény igénylése céljából, mivel ezen a címen nem dolgozhatók fel.